onsdag 1. september 2010

September bidrag til Gode Minner

Denne gangen var utfordringen fra Gode Minner å lage et bidrag med 4 bazzil.
Jeg har brukt Bazzil white med Maja mist; Garnet metallic og Charcoal.
+ sort, rosa og blå bazzil, (det har også sneket seg inn en gul stjerne klippet ut i bazzil),
Thickers Daiquiri,
Maya Road sheers,
Blå Magic mesh
Dymo sort.

Vi var i Italia for 4 år siden, vår nærmeste by var Colle di Val d`Elsa.
En herlig liten fjellby, med små og trange bakgater.
Hver vegg, dør eller mur var et perfekt bakgrunn til et nytt bilde :-)
Barna syns vi kom tett inntil beboerne, de liste seg forbi, akkurat som om de skulle gått i hagen dems, 
å når jeg tenker etter, så gjøre vi  egentlig det....

4 kommentarer:

  1. Kjempetøff LO, Elin! Skikkelig søte bilder:)

    SvarSlett
  2. tusen takk for koselig kommentar, Elin!:)
    Åå så fin den var! Spreke og lekre farger/sammensetting, og du er jo heldig med motivene da!:) Ikke lett å lage noe UTEN mønsterark:) Jeg har lyst til å prøve meg på noe sånt også..så jeg får få noen tips:)
    Ha det fint så lenge.
    Klem,ellen

    SvarSlett
  3. Å denne likte jeg godt Elin! Veldig U-deg, men fint alikevel!

    SvarSlett